Magazyn Mercedes me.
Odkryj kolejne wydanie.

Ostatnie artykuły.

Przyszłość jest dziś.
Jak zrobić wystawę o czymś co dopiero będzie? Na to pytanie odpowiada nowa wystawa „Przyszłość jest dziś” w Centrum Nauki Kopernik. Wśród eksponatów znajduje się wyjątkowy rarytas – prawdziwy koncepcyjny Mercedes F015. O innych atrakcjach na stronie 98 opowiada współtwórczyni wystawy Patrycja Strzetelska.

EQS z rekordem Polski.
2185 kilometrów w ciągu jednej doby – tyle nowym Mercedesem EQS podczas swojej rekordowej wyprawy z Warszawy do Stuttgartu i z powrotem pokonali dziennikarze Dagmara Kowalska z Chillizet i Norbert Cała z Techlove. W rezultacie luksusowa limuzyna pobiła rekord Polski w kategorii największego dystansu pokonanego samochodem elektrycznym w ciągu 24 godzin. Po kulisy tej rekordowej wyprawy zapraszamy na stronę 104.

100 lat Maybacha.
Historia marki Maybach od jej powstania w 1921 r. łączy się z marką Mercedes-Benz. Obie mają wspólny cel: wynoszenie luksusowych samochodów na wyższy poziom. Na całym świecie obserwujemy rosnący popyt na to, co w klasie samochodów luksusowych uznawane jest za doskonałość. O wyznacznikach tej doskonałości przeczytacie na stronie 52.

Inspiracja poduszką.
Od ponad 40 lat ratują życie. Aby uczcić jubileusz poduszki powietrznej, projektant mody Heron Preston stworzył fascynującą kolekcję z materiałów służących do produkcji tego pionierskiego zabezpieczenia. Więcej o tej nietuzinkowej kolekcji na stronie 13.
Wydawca i redakcja.

Nowa koncepcja magazynu Mercedes me oznacza pożegnanie z czasopismem dla klientów w tradycyjnej formie. Magazyn Mercedes-Benz Group AG identyfikuje się jako czasopismo społecznościowe. Ma ono odzwierciedlać zróżnicowane zainteresowania przyjaciół, wielbicieli i klientów świata marki Mercedes-Benz. Pierwszy magazyn Mercedesa ukazał się już w roku 1955 – wówczas jeszcze pod tytułem „Informacje eksportowe Mercedes-Benz”.
Teraz można pobrać nasz magazyn bezpłatnie jako plik PDF.
Treści.

Magazyn koncentruje się na treściach, jakie oferuje Mercedes-Benz Group AG jako duży koncern ‒ na badaczach, myślicielach, przygodach, emocjonujących przeżyciach, niezwykłych pomysłach i pionierskim duchu. Opowiada historie z wnętrza jednej z najbardziej elektryzujących marek na świecie.
Magazyn Mercedes me otwiera przed czytelnikiem ducha naszych nowych czasów i optymistycznie patrzy w przyszłość. Wiedzę przekazuje w przystępny sposób, a bohaterów prezentuje z bliska i wiarygodnie. Emanuje przy tym zmysłowym luksusem oraz budzi pragnienia, jak to od zawsze czyniła marka Mercedes-Benz
Więcej informacji.

Wydawca:
Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o.,
ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa,
tel. +48 22 312 50 00
Redaktor Naczelny:
Tomasz Mucha
Redakcja:
Elżbieta Wygoda
Współpracownicy:
Bartosz Jakubowski, Piotr Kanikowski, Andrzej Rocki
Redakcja graficzna:
Monika Borkowska, Anna Angerman
Fotoedycja:
Dorota Świderska
Biuro Reklamy:
Jolanta Kurek, tel. +48 692 440 107
Project Manager:
Katarzyna Osiak-Łazur, tel. +48 694 455 395